duminică, 24 ianuarie 2010

...uau

Totul a-nceput cu o schita in mintea lor
O posibila imagine-a unui dulce-odor
Si iata-ma acum,eu m-am nascut
Si alte multe schite-n mintea-mi au aparut.
La inceput e simplu,ca pentru-orice copil
Ma desenam pe mine,cum imi doream sa fiu.
Apoi am mai crescut,si am inteles
Ca nimic nu-i bun din tot ce desenez.
M-am uitat in jur, la shitele celor doi
Si am luat la randu-mi alte albe foi
Am luat in maini culori si le-am folosit
Hartii dupa harti…sute-am mototolit.
M-am desenat,redesenat si iarasi desenat
Inciudata de mine,eu m-am recreat.
Zeci de linii negre,de sute de ori
Acoperite-apoi cu multe,dulci culori
Am rupt,am desfacut, am gandit atat…
Ceea ce a iesit nu mi-a placut prea mult.
Acum ma gandesc doar ca nu are rost,
Cand sunt doar o caricatura a ceea ce am fost.



...e veche.

Niciun comentariu: